Start Jak zamawiać

Prosta procedura zamówień. Przygotowujemy nasze produkty z wykorzystaniem prostej, wiarygodnej i dającej komfort zamawiającemu procedurze składającej się z 6 kroków:

1. WYBÓR - wybierz jeden wariant zaproszenia i wypełnij formularz lub wyślij do nas zapytanie - nie ponosisz ryzyka - nie musisz płacić przed otrzymaniem PROJEKTU

2. ZDJĘCIA - prześlij do nas zdjęcia do projektu

3. PROJEKT - w przeciągu 2-3 dni roboczych otrzymasz projekt zaproszenia (lub innego produktu) na swój adres e-mail

4. AKCEPTACJA - zgłoś uwagi lub zaakceptuj otrzymany projekt

5. WPŁATA - po akceptacji wpłać koszty zamówienia na nasz rachunek bankowy

6. PRZESYŁKA - po akceptacji projektu z Twojej strony i rejestracji wpłaty na naszym rachunku, standardowo w przeciągu 5 dni roboczych zostaną do Ciebie wysłane wydrukowane zamówione produkty

 


 

Szczegółowa procedura realizacji zamówień jest następująca:

Krok 1
- wybierz jeden wariant zaproszenia i kliknij przycisk “zamów”, a następnie wypełnij i zatwierdź formularz zamówienia UWAGA ! - NIE ponosisz ryzyka nie musisz płacić przed otrzymaniem PROJEKTU. W ramach zamówienia przygotowujemy projekt w jednym wybranym wariancie.

Krok 2
- prześlij na adres This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it do 5 zdjęć z dobrze widocznymi twarzami w dowolnym formacie typu jpg/gif/tiff/raw/bmp/psd o rozdzielczości min. 300 dpi (w przypadku objętości plików powyżej 10 MB prosimy o podzielenie wysyłki na kilka maili; prosimy o nie pomniejszanie zdjęć do przesyłu internetowego; w przypadku robienia zdjęć aparatem cyfrowym prosimy o wybieranie opcji najlepszej jakości zdjęć; w przypadku skanowania fotografii prosimy o skanowanie osób przy rozdzielczości min. 600 dpi) w tytule wiadomości prosimy o podanie imienia i nazwiska zamawiającego i numeru telefonu zamawiającego; zdjęcia możesz również przesłać pocztą na adres: Prooptimum Grzegorz Cichecki 41-400 Mysłowice, ul. Jodłowa 2 a my je zeskanujemy i odeślemy z zamówieniem. W przypadku preferencji w zakresie zastosowania konkretnego zdjęcia prosimy o jego wskazanie - zostanie wykorzystane do projektu o ile pod względem technicznym i kompozycyjnym będzie to możliwe. W ramach zamówienia projekt przygotowujemy z jednym wybranym zdjęciem (oczywiście w przypadku zdjęć z okresu dzieciństwa łączymy zdjęcie dziewczynki i chłopca).

Krok 3
- standardowo w terminie do 3 dni roboczych otrzymasz projekt wybranego produktu e-mailem do akceptacji lub zgłoszenia ew. uwag (w zaproszeniach miejsce na wypełnienie imion i nazwisk osób zapraszanych pozostaje puste do wypełnienia przez zamawiających co nadaje zaproszeniom bardziej osobistego charakteru)

Krok 4
- akceptujesz otrzymany projekt lub zgłaszasz uwagi do jakości wykonania lub prawidłowości danych tekstowych. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność wszystkich danych zawartych w projekcie i ich układ, gdyż projekt jest przekazywany do druku w kształcie zaakceptowanym przez zamawiającego i tym samym po wydrukowaniu dane te nie podlegają reklamacji.

Krok 5
- dokonaj wpłaty kosztów zamówienia (cena produktu razy liczba zaproszeń) powiększonej o koszty przygotowania i wysyłki zamówienia przesyłką priorytetową poleconą lub kurierem (w zależności od ilości zaproszeń - dokładny koszt podany jest w opisie danego produktu) na rachunek bankowy numer 18 1050 1214 1000 0023 1538 3964 prowadzony w ING Bank Śląski S.A. na rzecz firmy prooptimum Grzegorz Cichecki, 41-400 Mysłowice, ul. Jodłowa 2 koniecznie w tytule wpłaty prosimy o podanie imienia i nazwiska zamawiającego i numeru telefonu zamawiającego oraz nazwę zamawianego produktu; po akceptacji projektu (Krok 4) otrzymasz dodatkowo maila podsumowującego Twoje zamówienie - będziesz mógł sprawdzić czy prawidłowo dokonałeś kalkulacji kosztów.

Krok 6
- po zarejestrowaniu wpłaty (Krok 5) i otrzymaniu akceptacji (Krok 4) w standardowym terminie do 5 dni roboczych zostaną do Ciebie wysłane wydrukowane zamówione produkty (zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem oraz sms-em); wysyłka jest bardzo dobrze zabezpieczona przed uszkodzeniem w trakcie transportu; jeżeli zamawiającemu wyjątkowo zależy na czasie realizacji zamówienia może oczywiście dokonać wpłaty nawet przed akceptacją projektu bezpośrednio po wysłaniu formularza zamówienia.

 


 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń:

Nasze przesyłki są bardzo starannie pakowane i zabezpieczane celem uniknięcia uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli jednak opakowanie przesyłki na wskutek transportu jest zniszczone lub uszkodzone w sposób wskazujący na możliwość uszkodzenia zawartości, należy koniecznie  w miejscu odbioru sporządzić protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru. Tylko w takim przypadku będziemy mogli uwzględniać reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych. Reklamację prosimy przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it w terminie 7 dni licząc od daty otrzymania przesyłki.

 


 

W przypadku uwag prosimy o kontakt na adres: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it lub telefonicznie od poniedziałku do piątku (w godz. od 9.00 do 17.00) na numer telefonu 0 693 529 062.

 

 
 

Pytania: jeżeli masz wątpliwości pisz na biuro@kartkoland.pl

 


 

Zdjęcia: dzięki profesjonalnemu fotomontażowi nasze projekty mają niepowtarzalny wygląd. Poniżej prezentujemy przykłady zdjęć przed obróbką graficzną i po obróbce:

przed:

po:

kolejny przykład przed:

i po: